Klacht Pens.com: Enorme puinhoop qua communicatie bij Nationaal Pen

BozeDame#333

Schandalige manier waarop zij met klanten omgaan die onjuist geleverde producten ontvangen hebben. Sinds november 2019 probeer ik te communiceren over een onjuiste bestelling. Communiceren blijkt haast onmogelijk. Opgegeven telefoonnummers zijn niet bereikbaar en er wordt niet gereageerd wanneer je per mail communiceert op het door hun aangegeven mailadres. Onlangs toch contact gehad. Eindelijk!
Ik werd in gelijk gesteld. Ik heb voorgesteld om de pennen niet nog een keer te leveren maar dat ik de helft van factuur zou betalen. Dit was prima! Ik zou een nieuwe nota ontvangen. Dit gebeurt gisteren, netjes per post. Ik krijg de beloofde creditfactuur. Maak direct het bedrag over. Tot mijn verbazing ontvang ik enkele uren later per mail een tweede betalingsherinnering en moet extra kosten betalen! Met stomheid geslagen bel ik vandaag met klantenservice. (Via interne medewerker heb ik eindelijk een juist tel. nr. ontvangen van de klantenservice. (08000200085, voor hen die ook tevergeefs contact proberen te krijgen via andere telefoonnummers die niet blijken te werken). Ik doe mijn verhaal en krijg te horen dat mijn betaling nog niet ontvangen is, dus kunnen zij geen bevestiging geven dat ik de aanmaning als niet ontvangen moet beschouwen. De communicatie is volstrekt niet op elkaar afgestemd bij Nationaal Pen. Op de site lees ik dat bij ontevredenheid het geld terugbetaald wordt. Ik ben zelf nog zo coulant geweest om de helft te betalen, echter, ben nu zo boos dat ik het geld wat ik gestort heb, terug wil ontvangen.

Dat een persoon die er "toe doet" in bedrijf contact met mij opneemt om mijn klacht te bespreken en het geld wat ik inmiddels nog overgemaakt heb, uit coulance terugbetaald krijg!

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?