Klacht Pens.com: eromheen draaien ,,, telkens andere antwoorden.... dan helaas zeggen het komt later...

Klachtnummer
# 400568
Gebruiker
Dacia
Datum
0 reacties

Details

Klacht

pennen besteld in begin oktober zou worden afgeleverd op 6 of 7 november,
kreeg de 31e oktober een track&trace maar deze werd nooit actief gemaakt na vele telefoontjes van waar zijn of blijven de pennen werd er gezegd ze komen dinsdag binnen en worden dan de 7e nov. geleverd maar wat blijkt nu ze zijn nog niet eens verscheept ze liggen nog in het buitenland.... verwachte levering nu eind volgende week... na 4 dagen bellen draaien ze steeds erom heen geven nooit een duidelijk antwoordt ..... het enige duidelijk antwoord is zojuist gegeven t wordt volgende week...... vanaf afgelopen vrijdag sturen ze dit door naar de verantwoordelijke afdeling maar deze pakken het niet op.... goeie service!!!

Gewenste oplossing

laten we hopen dat dit donderdag binnenkomt..., of diegene die erover gaat bel mij even ... nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd...

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen