Klacht Pens.com: Frauduleuze organisatie die via niet gevraagde facturen geld probeert af te persen.

JGX

National Pen (Penseurope.com) maakt ongevraagde bestellingen aan , dwz als je een (1) pakket bestelt krijg je er twee of drie, en vervolgens krijg je dus ook een factuur voor de niet zelf gemaakte bestellingen. Daarna worden er nog een keer extra ongevraagde leveringen nagestuurd, zelfs na niet accepteren vd levering, worden er daaropvolgend facturen gestuurd en onder druk zetten te betalen, voor de niet gevraagde levering of ongefundeerde facturen. Het is gewoon een oplichters organisatie, die geld afperst van niets vermoedende burgers door het genereren van facturen voor niet geleverde spullen. Een keer bestellen betekent Drie keer betalen. Bij navraag zegt men dat de factuur niet ongedaan kan worden gemaakt.
Deze frauduleuze praktijken gebeuren systematisch bij deze organisatie. Ik waarschuw ervoor, beter is niets bij deze club te bestellen.

Opheffen van deze organisatie , politie aangifte doen, en blokkeren van de website zodat mensen niet gedwongen worden ongefundeerde facturen te betalen.

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?