Klacht Pens.com: Klantenservice deug niet!

DuveltaxLouie

Bestel nooit bij nationale pen! Want hun klantenservice kan je niet helpen. Als er gevraagt word naar bepaalde afdelingen, krijg je als antwoord ‘ zijn op vakantie’, Als je een bestelling plaatst en je belt voor een betalingsregeling of iets doorgeven ivm bestelling, kunnen ze de gemaakte afspraken bij nationale pen nergens terug vinden! De medewerkers zoals ‘ meneer Mc knight, die neemt de telefoon op alsof hij geen zin heeft om te werken, en dan werkt hij op de klantenservice 08000227659! Nou bestel nooit meer bij nationale pen, want de service is kut!! Sorry

Oplossing??? Mensen die een bestelling plaatsen en vervolgens product paar maanden later ontvangen, beter service verlenen. En gemaakte afspraken met bepaalde klanten in systeem zetten. Want lijken wel kippen zonder koppen daar!

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?