Klacht Pens.com: Lineaal met centimeter/inch maten ondersteboven

DickDeKoning

Ik had 50 linialen besteld met opdruk en kreeg een PDF van ze hoe het er uit ging zien. Ik ging akkoord en kreeg 50 linialen binnen met de centimeters/inch maten ondersteboven. Ik heb ze direct gevraagd nieuwe te sturen maar geen reactie. Vervolgens blijft het aanmaningen regenen dus ik bellen en mailen met diverse medewerkers van National pen maar het enige wat ik eindelijk retour krijg is via mail is "dit is de normale bewerking van al onze linealen". Vervolgens heb ik ze via mail in gebreke gesteld via mail en te kennen gegeven dat ik de factuur niet ga betalen.

Nu weken later komen de aanmaningen weer binnen dus heb ik maar een aangetekende brief verzonden met alle details zoals: Email verkeer foto's enz. met een begeleidend schrijven dat ik ze wederom maar nu officieel in gebreke stel.

Ik ga echt nooit meer wat bestellen bij deze ballentent. Google maar eens even op National pen dan kom je van alles tegen van oud medewerkers die hun beklag doen over de gang van zaken.

Ik wil graag dat men stopt met mij aanmaningen te sturen. Men heeft een wanprestatie geleverd en vanwege hun manier van handelen wil ik niets meer met deze firma te maken hebben.

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?