Klacht Pens.com: onleesbare gegraveerde tekst op serie van 50 pennen

c teunissen

Ik heb twee typen gegraveerde pennen besteld bij de Nationale Pen. Een type was leesbaar (de tekst) en een type was vrijwel onleesbaar. De laatste serie (ca 50 pennen) heb ik teruggestuurd met een brief dat de tekst onleesbaar was en dat ik die dus terug stuur. En dat ik dus de nota niet betaal (wel de kosten retourzending).
Ik werd daarover gebeld later door de Nationale Pen dat zij de zending hadden ontvangen en of ik een nieuwe serie wilde. Ik heb uitgelegd dat ik de eerste serie al van matige kwaliteit vond en dat ik dus de onleesbare gewoon niet wilde en ook geen nieuwe serie. Kwestie klaar.

Nu, maanden later, ontving ik van Intrum Justitia een incassonota, met een incasso opslag van € 40, en een registratieopslag van € 25. Of ik maar wil betalen. Voor een ondeugdelijke zending, die al retour is gestuurd en dus is ontvangen, getuige het telefoontje van De Nationale Pen.

intrekking incasso, want geen pennen meer in mijn bezit en keurig retour gestuurd. Bovendien na telefoontje leek de klacht geaccepteerd te zijn.

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?