Klacht Pens.com: Pens.com belaagt je met onnodige post en reclame

Klachtnummer
# 628588
Gebruiker
Rubyhelmond
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Pens stuurt bijna elke week post naar ons op, met hierin pennen, kaarten, formulieren in de hoop dat wij weer een nieuwe bestelling plaatsen.
Ik heb hun contactformulier ingevuld en gevraagd hiermee te stoppen. Geen bevestiging op dit contactformulier en ook geen reactie. De post ging gewoon door.
Een officiële brief hun kant op gestuurd met hierin mijn klacht, geen bevestiging, geen reactie en wederom ontvang ik zojuist weer post.
Wij zijn klaar met dit agressieve bedrijf dat pennen probeert te verkopen. Dit bedrijf is totaal niet duurzaam bezig door constant post, en ongevraagd pennen op te sturen.

Gewenste oplossing

Stop met het verzenden van mailing, post als wij meermaals aangeven geen interesse meer te hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen