Klacht Pens.com: Slechte communicatie en niet leveren bestelling

Klachtnummer
# 404426
Gebruiker
vannoord
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij krijgen een bestelling binnen, met het product dat we besteld hadden, maar een opdruk van een andere klant. De bestelling was dus duidelijk bedoelt voor een andere klant. Contact gezocht met National Pen om dit te melden, met de vraag waar onze bestelling was en gevraagd om een oplossing. Er werd per telefoon gezegd dat ik foto's moest sturen per e-mail. Dit hebben we gedaan en hoewel beloofd dat we dezelfde dag nog bericht zouden krijgen, kregen we geen reactie. Ook niet naar meerdere herinneringen per e-mail en telefoon. Uiteindelijk werd er per telefoon gemeld dat ik kon kiezen: of opnieuw bestellen (wat weer 3 weken zou duren) of bestelling annuleren. We hadden inmiddels ons buik vol van dit bedrijf (heeft ons veel tijd en dus geld gekost door gebrekkige communicatie) en hebben per e-mail gemeld dat we kozen voor annulering bestelling en terugstorting van het geld en gevraagd om een bevestiging. We zijn inmiddels weer een week verder en nog steeds geen bevestiging én nog geen terugstorting..

Gewenste oplossing

Communiceren. Wanneer er beloftes worden gedaan om te reageren op e-mails doe dit dan. Op dit moment wil ik graag een bevestiging van mijn annulering en het geld terugkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pens.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen