Klacht Pens.com: zeer ontevreden

boze exklant

Had een bestelling geplaatst en onmiddelijk mail gestuurd voor mijn telefoonnummer en nog eens na twee dagen via contactformulier op de site . Helaas blijkt dit niet te werken wand ik kreeg te horen dat ze nooit iets ontvangen hadden .
Heb nooit reactie gekregen van hen . Als ik naar het nummer 0800 73971 bel gaat telefoon 1x over en verbinding word verbroken . Na heel veel zoek werk en via een vertrouwens- persoon eindelijk binnen geraakt . Daar kreeg ik te horen dat het druk was en ze niet konden reageren op mijn mail nog een aanpassing van nummer konden doen . We hebben al heel wat besteld maar dit zal dan ook laatste keer geweest zijn . Zeer onvriendelijk klantenservice en zeker geen oor naar de klacht . Ze praten hun er of proberen zich er telkens uit te praten . Helaas heb ik al betaald natuurlijk .

Zou graag hebben dat ze mijn product op nieuw leveren met mijn nummer erop

Wij vinden dat Pens.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pens.com?