Klacht Pensioenfonds Zorg & Welzijn: Korting Pensioenen

J. Meeuwisse

Ik roep hierbij op tot het oprichten van een stichting Pensioenleed. Het ABP en Zorg en Welzijn hebben de afgelopen jaren slechter gepresteerd op de beurs en hebben onnodig zogennaamde beleggingsexperts ingehuurd tegen veel te hoge courtage's terwijl zij op de beurs alleen maar verlies hebben geleden en slechter hebben gepresteerd dan menig belegger. Vroeger mocht een fonds 40% beleggen en 60% tegen rente wegzetten en het is nu 40% tegen rente en 60% beleggen. In de jaren 80 heeft de overheid de fondsen afgeroomd! Nu krijgen wij de laatste jaren geen verhoging meer en worden met 7% gekort. Onbehoorlijk bestuur van de fondsen en overrheid. Wij kunnen nu bestuurders in persoon aanspreken en civiel rechtelijk beslag leggen op hun vermogen en op het vermogen van tussenpersonen of banken of vakbonden en eisen hun boeken te openen en hoe zit met hun kostenplaatje! Wie helpt mee? Het is nu wel genoeg en zet die besturen op straat; zij functioneren niet!

Wij vinden dat Pensioenfonds Zorg & Welzijn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Pensioenfonds Zorg & Welzijn?