Wij vinden dat Pensioenfonds hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Pensioenfonds: het duurt een half jaar en langer voor ik weet hoeveel pensioen ik krijg
Details
Klacht
30 dec. 2011 een brief ontvangen van het pensioenfonds taxi betreffende de afkoop van mijn pensioen. Eerste week van januari 2012 telef.kontakt opgenomen omdat een aantal gewerkte jaren niet was meegenomen in de berekening. Vervolgens alles schriftelijk bevestigd en met relevante copien ingestuurd. Eind maart 2012 een brief van het Pens.fonds waarom ik de akkoordverklaring niet had ingevuld en teruggestuurd. gebeld met Pens.fonds en .... oh ja alle papieren zijn al binnen. wanneer krijg ik bericht?? was mijn vraag..... dat kan wel eind juni worden, was het antwoord. zoveel aanvragen en zoveel werk dat neemt zijn tijd........ 20 juni weer een brief.....waarom ik mijn akkoordverklaring etc.etc. weer gebeld . ja uw papieren zijn er wel, dit was een standaard briefje. wanneer??????? kan nog enige maanden duren, daar moet u toch begrip voor kunnen opbrengen, zoveel aanvragen, zorgvuldig controleren en dan nog de nacontrole, dus duurt nog wel even. maar vraag ik......op 7 juli as. wordt ik 65 en ik wil toch graag weten hoeveel pensioen ik krijg, Geen zorgen mevrouw u krijgt alles met terugwerkende kracht....... en de rente hierop, mijn vraag, nee daar doen we niet aan, u kunt dan schriftelijk een klacht indienen die wij gaan beoordelen. wij vragen nogmaals uw begrip......EN DAT HEB IK NIET MEER !!!!!!!!!!!!Gewenste oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.