Wij vinden dat Pepe tickets hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Pepe tickets: nooit geld terug na afzegging van bureau zelf!
Details
Klacht
Kaarten voor Arjan Ederveen gekocht voor meer dan de normale prijs, vond ik helemaal niet erg, maar is door Pepe zelf afgezegd en alternatieve datum moest ik werken. Geld terug, ja, ja, bellen en mailen. Komt eraan, mag 9 weken duren vertelde een mevrouw aan de tel. Nu, bijna jaar verder en geen contact meer te krijgen, nog telefonisch, mail etc. Ze hebben 1 keer mijn rekeningnummer gevraagd om de €102.50 terug te storten, gewoon een zoethoudertje. Naderhand nooit meer iets gehoord, geen antwoord op mail, tel. etc.Gewenste oplossing
Zou erg graag, na bijna 1 jaar toch mijn geld terug willen. Hebben ze ook toegezegd! Anders wel andere kaarten uitgekozen........Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.