Klacht Pepper: Niet geleverde keuken.

Ans

We hebben een keuken gekocht bij Delta BV in Genemuiden. In februari kregen we bericht dat deze op 2/3 juni geleverd gaat worden. In de tussentijd hebben wij vakmensen ingehuurd die een week voor de keuken geleverd zou worden alles in gereedheid hebben gemaakt voor de nieuwe keuken. Leidingen verleggen en muur stucen. Wat er ook kwam, geen keuken. Gebeld, telefoonlijn dood. Op mail werd niet gereageerd. Toen langs de zaak gegaan, geen activiteiten te bekennen. Brief gestuurd, kwam retour met de melding 'vertrokken'. Dus extra vrij genomen voor niets en niet meer kunnen koken. Daarnaast ook nog hals over kop een nieuwe keuken bestellen (welke duurder uitvalt) en nog 6 weken zonder keuken zien door te komen.

Schadevergoeding voor de vrije dagen die voor niets zijn opgenomen. Maaltijdvergoeding voor 7 weken.

Pepper is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Pepper?