Klacht Perfect You: Behandelingen werken niet - Oplichting - Reageren niet

EvyB

Op 2 december 2016 heb ik bij Perfect You te Eindhoven (eigenaar/baas= Paul Leurinck, personeel Sylvie & Brigitte) volgende behandelingen laten uitvoeren: 1) Vip+ behandeling volledig gelaat = Ulthera + Thermage CPT met garantie; 2) cryo & Lipolaser lichaam (3x) en dit samen voor €1.099,-. Door problemen met hun apparatuur/elektriciteit heb ik een "verbrandplek" op mijn kaak. Het is een "putje" en gaat niet meer weg. Op 5 januari 2017 heb ik een heel vriendelijke mail gestuurd naar de eigenaar met foto van mijn "verbrande kaak". Toen heb ik ook geschreven dat indien het een blijvend litteken zou worden, ik wel nog stappen zou ondernemen. Daarenboven heb ik ook vermeld dat ik geen verbetering mocht waarnemen in de strakheid van mijn gelaat door de Ulthera + Thermage CPT. Ik heb nooit antwoord gekregen. Vorige week heb ik gebeld om mijn 3de sessie cryo & lipolaser te ondergaan (die trouwens ook niet goed werkt vermits de toestellen constant loskomen door "te weinig vet" op mijn lichaam volgens hen). Ik melde trouwens ook dat ik degene was met de verbandplek. Ook vroeg ik om tegelijkertijd een garantiebehandeling te krijgen omdat we nu al meer dan 7 maanden verder zijn en er geen verbetering is. (Na 5 maanden zou het optimale resultaat bereikt zijn). Voor de garantie moest toelating worden gevraagd aan de baas en men zou me in de namiddag terugbellen. Ondertussen is het bijna 1 week geleden en niemand meer gehoord van Perfect You. Ze nemen zelden telefoon op en je moet een bericht inspreken. Ik word niet teruggebeld. En op mails wordt helemaal niet gereageerd. Garantie betaal je extra, maar krijg je niet! Indien je durft klagen, krijg je geen behandelingen meer alhoewel je ze reeds betaald hebt.

Geld terug + schadevergoeding + smartengeld

Wij vinden dat Perfect You hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Perfect You?