Klacht Perfect You: Pijnlijk blijvende na behandeling

mvelthuizen

Drie weken geleden een behandeling ondergaan bij perfect you skin Clinic voor het zweten. Het resultaat zou zichtbaar zijn na ongeveer twee weken in ieder geval of minder of weg mocht dit niet het geval zijn moeten we binnen twee weken een nieuwe afspraak maken voor het zelfde geld om de behandeling weer te doen. Het was een pijnlijke behandeling die Mevr. had ons hier al voor gewaarschuwd echter de pijn en tintelingen werden zo erg dat na een week wij contact hebben opgenomen met de kliniek. zij gaven aan dat het ongeveer nog een week moeten aankijken en dat het dan over zou zijn echter het werd zo erg dat slapen niet eens mogelijk was. Hierdoor naar de huisarts gegaan en die en die heeft geconcludeerd dat het, het tunnelsyndroom is mocht het over twee weken niet weg zijn met een Brace worden we doorgestuurd naar de neuroloog. U zou denken het is toeval alleen mijn zus en ik hebben allebei de behandeling ondergaan en hebben beiden dezelfde symptomen. contact opgenomen met de kliniek uiteraard en een klacht gestuurd via de mail echter zij geven geen thuis staat ons dus niks anders op dan Groupon hierover te informeren en ik wilde een beoordeling schrijven helaas is dit niet mogelijk op de site.

Risico’s beter vermelden. Geld terug en vergoeding

Wij vinden dat Perfect You hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Perfect You?