Klacht Perfect You: ZEER ONTEVREDEN! WERKT NIET, PIJNLIJK, GELDVERSPILLING!

PAu

Via Social Deal heb ik een cryolipolysebehandeling (vetcelbevriezing) gekocht voor €59,-. Voor de deal zouden 2 grote en 3 kleine zones worden behandeld.

Ik ben bij locatie Arnhem geweest. Bij binnenkomst zat er helemaal niemand aan de balie, waardoor je ongemakkelijk maar plaatsneemt in de wachtruimte. Gelukkig kwam een dame me na 10 min. halen. Ze heeft 1 grote zone en 3 kleine zones gedaan, en toen ik vroeg of de 2e grote zone (maakte immers deel uit van de deal) ook kon, zei ze van niet. Oké? Maar ik heb er toch voor betaald?!

De 3 kleine zones zijn laserbehandelingen, dus je weet van tevoren al dat het gewoon niet werkt. De grote zone was wel met het apparaat, en het deed ontzettend PIJN! De pijn trekt na verloop van tijd wel weg, maar jezus ga nog liever naar de tandarts.

Na zo'n 4 weken zou het resultaat zichtbaar worden. Het is nu 4 weken verder en ik zie letterlijk NUL verschil. Geen enkele millimeter verschil! Dus nogmaals, doe jezelf een plezier en ga hier niet heen.

Geld terug geven

Wij vinden dat Perfect You hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Perfect You?