Opgelost door Perfectaroma.nl: Aromadiffuser gekocht voor 29 euro niet geleverd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 438887
Gebruiker
LuchtigeEdelhert#78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een aromadifuser besteld op 24 maart. Advertentie stond op facebook. 29 euro betaald. Volgens mij geen bevestiging gekregen. Het geld is afgeschreven via Mollie. Het bankrekeningnummer is correct. Rabo bank. Heb ik gecheckt.

De oplossing

Geld terug of alsnog de difuser sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    Perfectaroma.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Annemarie

    Uw bestelling is nog steeds onderweg naar u toe. Wij verzenden onze producten rechtstreeks vanuit China, bij de fabrikant en de leverancier van onze producten. Vanwege het coronavirus is er een jammerlijke vertraging er aan verbonden maar het product is alleszins onderweg naar u toe. De geschatte levertijd bedraagt 10-25 werkdagen na ontvangst van uw verzendingsmail. Die hebt u ontvangen op 1 april.

    Groeten,
    Soufian van Perfect Aroma

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LuchtigeEdelhert#78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wordt het product niet geleverd dan geld retour. Inmiddels gelukkig kontakt gehad met de webshop. Voelt goed. Nu maar afwachten. Gisteren ontvangen. Erg mooi en tevreden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Perfectaroma.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen