Klacht Perfectbody-shapewear.nl: Bestelling geretourneerd, aanmaningen blijven komen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 176596
Gebruiker
Janssen
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Bestelling geplaatst voor 2 banden voor je rug, bij binnenkomst was er 1 stuk, dat gemaild en stuurde netjes een nieuwe op, dat ging dan wel goed.

Nu had ik ze geprobeerd en paste niet, dus heb ik ze beiden terug gestuurd. Hier heb ik helemaal niets meer over vernomen.

Toen zelf maar contact opgenomen via telefoon en mail, maar blijkbaar werkt Perfectbody-shapewear.nl / 24man.nl samen met een extern telefoonservice die ik nu net weer aan de lijn heb gehad, door hun word ik prima verstaan, en zeggen zelf ook redelijk wat klachten te krijgen over het echte bedrijf. ( 6 keer al gebeld )

Maar nu word ik via de mail niet meer beantwoord door "Sabine" en "Kris" maar staat er intussen wel een bedrag open van zo'n 90 euro, terwijl in een mail Sabine toegeeft wel de banden te hebben ontvangen in een mail, maar ook graag de 3e terug zou willen, de band die helemaal stuk was aan de achterkant.

Omdat ik daar geen instructies voor kreeg of wat dan ook, heb ik die natuurlijk weggegooid

De oplossing

Heb mijn bestelling geretourneerd, dus waarom staat er nog een bedrag open? Graag verwerken.

8 reacties

  1. Auteur
    Perfectbody-shapewear.nl
    Datum
    Goede middag,

    Allereerst onze excuses voor het toesturen van een defect product.

    Echter wij hebben dit netjes opgelost door zonder vragen te stellen een nieuwe op te sturen.

    Wij vinden het vreemd dat u ons eerst een vervangende band toe laat sturen.
    En ons dan verteld dat de maat niet juist is. U had dit immers direct kunnen zien door het niet defecte product te passen. Wij konden u dan meteen een vervanger van het defecte product in de juiste maat toesturen.

    U heeft ons vervolgens ook niet gevraagd een andere maat op te sturen.
    Terwijl de "defecte" band er niet meer is.

    Wij vinden het al met al nogal vreemd

    Graag meer duidelijkheid.

    mvg

    Sabine

  2. Auteur
    Janssen
    Datum
    Dat er een nieuwe werd verstuurd dat heb ik ook gemeld, dat is ook zeer netjes.

    Alleen wanneer ik hem kan passen is op een latere tijd gebeurd natuurlijk, jullie hebben toch een bepaalde tijd dat je kan retourneren? Dus snap het probleem niet.

    De maat die ik nodig had hadden jullie niet, en een andere band hadden jullie alleen maar L van, dit heb ik allemaal gemailed met Kris. Dus dit heb ik zeker gemailed, dus jou verhaal is gebaseerd op "Ik ga er maar vanuit"
  3. Auteur
    Janssen
    Datum
    Ook vreemd dat er nu wel gereageerd kan worden terwijl ik al 2 mails heb gestuurd maar Sabine, en volgens jullie Extern telefoon bedrijf is dit niet de eerste keer dat dit voorkomt, dus dan zal het aan mij liggen? Zo ken ik er ook nog wel een paar.
    Er werd ook gemeld dat jullie ze niet eens ontvangen hadden, maar in een mail gaf je toe ze wel ontvangen te hebben. Ook dit komt vaker voor via deze site. En als jullie de defecte terug zou willen, dan zou ik in het vervolg retourinstructies geven.
  4. Auteur
    Perfectbody-shapewear.nl
    Datum

    Goede avond,

    U heeft 100 dagen de tijd om iets terug te sturen.
    Wij begrijpen dat dit natuurlijk veel te kort is voor u om eerst even te passen.
    Daar heeft u zeker een punt.

    Er gaat tijd over voor een pakket bij ons komt. Immers kiala moet het product ook nog aan ons overhandigd. Vervolgens moet het nog verwerkt/gecontroleerd worden.Het kan dus zijn dat wij in onze eerste communicatie vermelden dat een product niet ontvangen/verwerkt is.

    Het is nog altijd zo dat wanneer u uw geld terug wilt. U het gekochte product terugstuurd. Defect of niet defect. TENZIJ anders aangegeven.

    Anyway wij hebben geen zin om hier nog meer woorden aan vuil te maken.
    En zullen u ondanks dat u in gebreke bent toch terugbetalen
    Ik beschouw het hiermee als afgesloten.



  5. Auteur
    Janssen
    Datum
    Volgens Kiala was het product al even bij jullie, en hiervan heb ik nooit een bericht van jullie ontvangen, dus er gaat al direct iets mis bij jullie, toevallig? Volgens andere met dezelfde klachten hier dus niet. 2 banden besteld, 2 terug gestuurd dus zo moeilijk is dat niet en als de defecte terug moet horen jullie dit te vermelden tegen jullie klanten, maar ik zie al hoe jullie met klanten omgaan als ze hun geld terug willen, bestellen en betalen gaat prima, maar als er iets krijg je dit.
  6. Auteur
    Janssen
    Datum
    En daarbij mij beschuldigen als "in gebreke stelling" accepteer ik niet, en dit ga ik na laten kijken.
    Mensen die hier willen bestellen bij 24man.nl / Perfectbody-shapewear haal hier je voordeel uit, en denk eerst na, want het ligt nooit aan hun, terwijl hun eigen externe klantenservice niet te spreken is over ze. En opeens als ze op klachtenkompas komen word het opgelost met beschuldigingen! Zo volwassen is dit bedrijf, schandalig . Vandaar wil ik deze klacht open laten staan.
  7. Auteur
    Perfectbody-shapewear.nl
    Datum

    U heeft formeel recht op geld terug wanneer u alle producten terugstuurd
    Ongeacht of wij u een vervangend product hebben toegestuurd.

    Zoals ik verder aangeeft hebben wij u ontdankt toch terugbetaald.

    mvg

  8. Auteur
    Janssen
    Datum
    Dan zouden jullie je producten eerst na moeten kijken voordat je kapotte spullen opstuurd. Alle producten zijn terug waar ik voor betaald heb, dat zijn dus werkende en niet kapotte spullen. Nogmaals ben ik dermate slecht behandeld door dit bedrijf, en beschuldigd dat ik het hier niet bij laat zitten. Bestel hier nooit meer en zal dit ook zeker bij niemand aanraden.

    Triest dat ze nu opeens wel kunnen reageren, en gezien de typfouten is dit weer iemand anders die antwoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Janssen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Perfectbody-shapewear.nl?