Klacht Perfectbody-shapewear.nl: Body gekocht, geretourneerd, maar krijg mijn geld niet terug, terwijl ik hem niet eens gepast had!!

J. Kop

Bestellingnr GS3700013905 bij Perfectbody-shapewear.nl

Via Google zocht ik een stringbody en kwam op hun site uit. Ik heb toen een behoorlijk dure body gekocht en deze geleverd gekregen. Bij het uitpakken zag ik dat het geen stringbody was, dus het had geen zin er verder naar te kijken of hem te passen en heb hem meteen geretourneerd.
Nadat ik eerst heb moeten bellen waarom ik geen retourbericht ontving kreeg ik, nadat ze e.e.a. hadden uitgezocht de melding dat de body niet meer verkoopbaar was omdat er een vlek in het kruis zat. Ik kreeg dus domweg mijn geld niet terug.
Ik was woest!
Vanaf het eerste telefoontje naar hen heb ik aangegeven dat ik een string wilde en dus een verkeerd artikel had besteld. Wat voor reden heb ik om hem dan nog te passen? Dit moet van een voorgangster zijn geweest en hebben ze daar niet goed opgelet en mij een body gestuurd die niet meer correct was. Maar ik heb dit niet gezien, want ik stopte hem meteen terug in de verpakking om te retourneren.
Dit verhaal heb ik ook reeds telefonisch aan hen gemeld. Ze zouden contact met mij opnemen.Hier ga ik echter niet op wachten, dus dien ik mijn klacht eveneens via jullie in.
Ik zie dat ik niet de enige ben die het geld niet terug ontvangt. Slechte zaak mijn inziens.

Yvonne

Mijn geld retourneren.

J. Kop
    Nog steeds geen enkele reactie of geld terug.

Ook een klacht indienen over Perfectbody-shapewear.nl?