Klacht Perfectionbody.nl: Sturen facturen voor producten die je nooit heb besteld.

Els10

Het begon met een SMS bericht van ene Sandra, of ik een van de 10 testpersonen wilde zijn voor een gratis (en geheel vrijblijvend) anti aging crème. Sandra is toevallig ook een nicht van mij dus ik wilde haar een plezier doen om ook een testpersoon te worden. Bij betaling bleek dat ik 2,95 verzendkosten erbij moest betalen, dat vond ik niet erg.

Een aantal dagen later had ik mijn crème ontvangen, een mini tubetje van 10 ml die je ook gratis krijgt bij de Douglas. En toen begon de ellende. Het begon met een factuur voor een anti aging crème van 58 euro. Ik heb die crème NOOIT besteld! Ook dreigden ze met een incasso bureau. Ik ben niet van plan te betalen voor een product dat ik nooit heb ontvangen. Ik heb contact met ze opgenomen maar ze zijn onbereikbaar. Als je ze probeert te bellen met het nummer hoor je een bandje en word je opgehangen en op de mail reageren ze ook niet. Ik ben er dus ingestonken en ik zie dat ik niet de enige ben. Er zijn al heel veel klachten over dit bedrijf en ik raad hierbij ook iedereen aan die dit leest TRAP ER NIET IN! Pure oplichting.

Ik wil dat dit bedrijf stopt mij facturen te sturen.

Wij vinden dat Perfectionbody.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Els10
Perfectionbody, laat niets van zich weten. Ze blijven maar herinneringen sturen en aanmaningen en dreigen met incassobureaus. Schande !!!!

Ook een klacht indienen over Perfectionbody.nl?