Klacht Perfectkeur: Niet goede inspectie.

Guevarra

Onze beide zoons hebben een huis gekocht, de hypotheek hebben ze afgesloten bij de Hypotheker. Op advies van de Hypotheker hebben zij een bouwtechnisch onderzoek laten uitvoeren door "Perfectkeur" uit Hendrik Ido Ambacht.
Na de aankoop bleek dat er gebreken waren aan beide huizen.

Huis 1. van Jeroen en Elvisa Potijk aan de Bleeklaan te Leeuwarden de vloer verrot te wezen, dit hebben zij gemeld bij Perfectkeur, het antwoord was dat zij dit niet hadden constateren, bij de second opinon die zij hebben laten uitvoeren bleek dat deze inspecteur de verrotting van vloer en balken wel waarnam, dit hebben zij ook gemeld bij Perfectkeur die zich met het antwoord wat ze gaven er zich van af maakten. Wel dient de hele woonkamervloer vervangen te worden.

Huis 2. van Nico en Sharon Potijk, de inspectie door Perfectkeur gaf aan dat de dakbedekking van de aanbouw moest worden vervangen alsmede de goten. Dit hebben zij laten uitvoeren, bij het schilderen van de boeidelen prikte Nico er een groot gat in, aangegeven in het bouwkundig rapport stond, "schilderen boeidelen". Wat bleek toen Nico het boeideel eraf haalde dat de draagbalken ook sterk aangetast zijn, de uitgegeven kosten zijn voor niets geweest, het dak dient vervangen te worden.
Ook hier maakt Perfectkeur zich op een eenvoudige manier vanaf.

Perfectkeur heeft zich de voorwaarden van hun zo opgesteld dat zij nergens voor verantwoordelijk gesteld kunnen worden,
Mijn vraag aan u: Wat kan ik, cq. mijn zonen hieraan doen, zij stellen dat een gedegen onderzoek deze gebreken aan het licht hadden gebracht.
In afwachting van uw antwoordt.

Teake Potijk

Perfectkeur de kosten die nodig zijn om de gebreken te herstellen te laten betalen.

Wij vinden dat Perfectkeur hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!