Klacht Perfekt: Slechte kwaliteit, geen mogelijkheid om rechtstreeks contact op te nemen via telefoon of mail

Klachtnummer
# 279547
Gebruiker
CFdW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recent een blik 400 gram Kidney bonen gekocht bij Nettorama Winterswijk met als THT 01-01-2021 (foto aanwezig). Bij opening van het blik blijkt de aanblik niet de kidneybonen te zijn, maar een dikke laag grijze smurrie, waar je bijna spontaan van over je nek gaat
Op de website van Perfekt is natuurlijk niets te vinden, geen telefoonnummer, geen mailadres, slechts een Antwoordnummer, maar daar kun je niet even snel contact mee opnemen.
Men heeft het over hoogste kwaliteit, maar als je dit al niet normaal geregeld hebt, dan valt er van de producten ook niet veel te verwachten?

De oplossing

Contact om de foto's toe te sturen, eventueel het blikje met de inhoud, en natuurlijk vervangend product etc. etc. etc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Perfekt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Perfekt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen