Klacht Perfekt: verrot kattenvoer van perfekt

Klachtnummer
# 164938
Gebruiker
hamster
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vorige week 8 blikjes kattenvoer gekocht voor mijn katten.Na eenmaal openen bewaar ik ze gelijk in de koelkast.Het stonk zo verschrikkelijk maar wist niet waar het vandaan kwam in mijn koelkast.Zag wel dat het voer bleef staan.Tot ik het volgende blikje openmaakte en die ook al na eendag verrot was ondanks dat het in de koelkast stond.Ik heb de datum gecontroleerd.Dit was 22-12-2017 dus dat kon het niet zijnHet gaat om duo brokjes zalm kabeljauw van perfekt.Wellicht is er een verkeerde lpartij tussen geweest en zijn er meer klachten?
Graag een oplossing van de fabrikant want die heeft alleen een postaddres geen mail.

vr gr

De oplossing

Graag nieuwe blikjes voer of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Perfekt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Perfekt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen