Klacht Perfumes Club: Niet leveren waar voor betaald is.

Klachtnummer
# 352800
Gebruiker
Bestolenklant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een order geplaatst en betaald € 128,91 na de betaling kreeg ik bericht omdat er nog een betaling open zou staan voor een order uit 2017?? over deze order welke ik nooit ontvangen heb, heb ik contact gehad met diverse medewerkers van Perfumes Club, men blijft van mening dat ik € 118,66 moet gaan betalen voor de order die ik NIET ontvangen heb, en eerder wordt mijn nieuwe order niet geleverd of het geld terug gestort. Kortom dit is diefstal, het probleem is dat deze firma in het buitenland zit, anders kom je er langsgaan om het probleem op te lossen, ook op mijn verzoek om de gegevens van de eigenaar te verstrekken wordt niet ingegaan!!!

De oplossing

Het leveren van de order waar ik voor betaald heb, of liever nog mijn geld terug storten, want zaken doen met een firma die zo met zijn klanten omgaat is te schandelijk voor woorden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Perfumes Club hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Perfumes Club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen