Opgelost door Peripage.nl: Peripage heeft wel een betaling ontvangen, de producten niet geleverd en zijn niet bereikbaar!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 593032
Gebruiker
Gebruiker1650622471
Datum
2 reacties

Details

Klacht

30 dagen geleden bestelling geplaatst. Alleen bevestiging gekregen, verder niets. Geen product, geen reactie op mail en telefonisch niet bereikbaar.

Gewenste oplossing

Het bedrijf mag alsnog de producten leveren, mocht dat niet lukken ontvang ik graag het betaalde bedrag terug.
Geboden oplossing
Opgelost... eindelijk. Na een dwingende brief (voornemen verdere stappen als zij alsnog niet met een oplossing komen of geld retour doen) meerdere keren te hebben gemaild is de bestelling geannuleerd en na drie dagen had ik mijn geld terug. Toch nog niet opgelost: We hadden goede hoop toen ons, na ruim twee weken dat wij onze klacht hier hebben gemeld, per mail twee oplossingen werden geboden. Alsnog het product binnen een week geleverd of het geld terug. We hebben voor het eerste gekozen. Naast dat we geen reactie meer op onze mail hebben ontvangen, hebben we ook nog steeds geen product geleverd gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1650622471
    Datum
    Ook via deze weg nog steeds geen reactie/oplossing van peripage. Mochten we deze week nog niets horen, dan schrijven wij ze aan! Want wettelijk gezien zijn ze in overtreding.
  2. Auteur
    Peripage.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Mw. een email gestuurd.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Peripage.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen