Opgelost door Peripage.nl: Peripage heeft wel een betaling ontvangen, de producten niet geleverd en zijn niet bereikbaar!

sad Opgelost
Gebruiker1650622471

30 dagen geleden bestelling geplaatst. Alleen bevestiging gekregen, verder niets. Geen product, geen reactie op mail en telefonisch niet bereikbaar.

Het bedrijf mag alsnog de producten leveren, mocht dat niet lukken ontvang ik graag het betaalde bedrag terug.
Opgelost... eindelijk. Na een dwingende brief (voornemen verdere stappen als zij alsnog niet met een oplossing komen of geld retour doen) meerdere keren te hebben gemaild is de bestelling geannuleerd en na drie dagen had ik mijn geld terug. Toch nog niet opgelost: We hadden goede hoop toen ons, na ruim twee weken dat wij onze klacht hier hebben gemeld, per mail twee oplossingen werden geboden. Alsnog het product binnen een week geleverd of het geld terug. We hebben voor het eerste gekozen. Naast dat we geen reactie meer op onze mail hebben ontvangen, hebben we ook nog steeds geen product geleverd gekregen.

Gebruiker1650622471
    Ook via deze weg nog steeds geen reactie/oplossing van peripage. Mochten we deze week nog niets horen, dan schrijven wij ze aan! Want wettelijk gezien zijn ze in overtreding.
    Peripage.nl
    Mw. een email gestuurd.

Ook een klacht indienen over Peripage.nl?