Klacht Peroonljke Noot: Geldgheidsduur van een cadeau bon, die ik via mijn oud werkgever kreeg.

H. de Muinck

Heb dit bedrijf een e-mail gestuurd inzake een tegoedbon die ik het jaar ervoor gekregen had met de kerst van mijn oud werkgever . Met deze bon kon je inloggen om bij Persoonlijke Noot een cadeau uit te zoeken.
Helaas kon ik niets vinden destijds, gewacht tot dit jaar, er kwam weer een bon van mijn oud werkgever maar niet van persoonlijke noot nu maar van een andere bedrijf. Dus toch maar op 23 dec 2015 weer de website bezocht om iets uit te zoeken. Kon wel inloggen, echter niet betalen met mijn tegoedbon, want " de geldigheid van deze bon is verstreken volgens afspraak" Nou op de bon staat niets vermeld, qua geldigheid en ik weet van geen afspraak en mijn oud werkgever weet hier ook nets van. Op deze bon staat alleen bestel voor 31-januari 2015. Dit zou betekenen dat zo een bon slechts 2 maand geldig is. Dus geprobeerd te bellen geen opname van telefoon aldoor in gesprek en op mijn mail wordt ook niet gereageerd, dus bedankt voor uw persoonlijke Noot Groothandel Stegman.

Minimaal een reactie op mijn mail van 23 dec. 2015, waarin ze me in ieder geval deze tegoedbon laten verzilveren.

Wij vinden dat Peroonljke Noot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Peroonljke Noot?