Wij vinden dat PerrinAnd Rowe hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht PerrinAnd Rowe: Probleem met product wordt niet serieus in behandeling genomen in garantie tijd
Details
Klacht
Het binnenwerk van mijn kraan ging na 3/4 jaar (binnen de garantie) reeds kapot.3x heb ik (na wéken wachten en dus zonder water in de keuken van een gezin)een nieuw setje ontvangen maar allemaal waren deze na 3/4 jaar alweer defect. 1van die setjes is opgestuurd naar P&R zodat ze kunnen zien dat er wel degelijk iets fout is met hun binnenwerk .Ik ben zelf technisch en weet waar de constructiefout in het binnenwerk zit en heb dat middels uitleg en foto;s laten zien. Perrin &Rowe echter
blijk niet over kennis te beschikken om mijn klacht serieus te nemen, ontkennen dat er problemen met hun kraan is . Die gaan levenslang mee volgens hun website. P&R geeft steevast ook geen antwoord op de vraag hoe die vroegtijdige ernstige slijtage dan wél mogelijk is .
Gewenste oplossing
Ik eis een deugdelijke binnenwerk set, zoals ze die beloven op hun website. Ik wil dus niet langer "onderdelen" ontvangen waar ik helemaal niets aan heb.Bijlagen
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.