Klacht Perry Sport: Product niet geleverd

Mee

Op 4 december tennisschoenen voor mijn zoon besteld voor de kerst als cadeau. Op 7 december krijg ik mail van Jeroen van perrysport dat DHL de schoenen niet kan leveren en ze retourgezonden heeft (heel vreemd dit!!) en dat ik kan kiezen voor opnieuw laten bezorgen of geld terug. Ik kies voor geld terug. Sinds 7 december ( nu 10 dagen geleden!!) zeker nog 7 mails gestuurd met verzoek te reageren wat nu de status is. Niemand reageert al 10 dagen lang niet !! Telefoon wordt niet aangenomen. Ik dacht echt dat perrysport een betrouwbare naam is , maar dit lijkt wel heel veel op een fakesite! Ben bang mijn 75 euro voorgoed kwijt te zijn als ik alle reviews op trustpilot lees. Daar wordt geen spaan heel gelaten van dit bedrijf. Vind het zo erg van mijn zuurverdiende centen en het kerstcadeau voor mijn zoon dat nu niet doorgaat 😓

Mijn 75 euro betaald via ideal terugboeken

Bijlagen

Mee
    Ik krijg geen reactie. Inmiddels verkeerde schoenen in verkeerde maat gekregen terwijl ik gekozen had voor geld terug ontvangen. Retourneren kost me 7 euro. Graag een oplossing!

Mee
Er is geen oplossing aangeboden, ze reageren gewoon niet op mijn mails. Hoe onprofessioneel kun je zijn als je eerst 2 weken na bestelling niet reageert, vervolgens het product alsnog opstuurt terwijl ik om een refund had gevraagd. En dan ook nog eens én het verkeerde product én in de verkeerde maat opstuurt. Kortom er werd gewoon blind iets uit een rek getrokken in een doos gestopt en verstuurd. Ik moet het product nog retourneren en hoop dan alsnog mijn geld een keer terug te krijgen , maar 7 euro verzendkosten en veel ellende en mailverkeer heeft me dit sowieso gekost! En als ik alle reviews zo lees zal ik mijn geld niet terug krijgen ben ik bang. Wat ik niet begrijp is dat een bedrijf als perrysport (hetgeen toch een naam in NL is?) hier zomaar ongestraft mee wegkomt in een land als Nederland???? Dit is gewoon een malafide site !!

Ook een klacht indienen over Perry Sport?