Klacht PerSaldo: Opengescheurde poststuk / onveilige website wel betaald

Serina

Er is een probleem met het beveiligingscertificaat van deze website.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is niet verleend door een vertrouwde certificeringsinstantie.
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website.
Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen.
We raden u aan deze webpagina te sluiten en niet naar deze website te gaan.

Daarnaast kreeg ik zelfs een melding via trusteer rapport. Inloggegevens kunnen bekeken worden door derden

Ik wil weten waarom ik een kopie ontvang van een acceptgiro. Het logo van PerSaldo is groen en paars. Op de acceptgiro is die zwart. Ik wil weten waarom ik een leden magazine ontvang van 03-10-2014. Ik wil graag weten hoe ik wel veilig kan inloggen op hun site. Ik wil van hun bevestigd hebben dat ik geen opengescheurde poststukken meer ontvangen zal. Ik wil weten of zij het bedrag van de acceptgiro hebben ontvangen (78,75)

Wij vinden dat PerSaldo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over PerSaldo?