Klacht persempretoys.nl: ondeugdelijk keukentje

SB

Voor sinterklaas een keukentje van kidkraft besteld. het was een bouwpakket dat we voor de geheimhouding vlak voor Sinterklaas hebben geassembleerd. We hebben het ingepakt en bij uitpakken bleek dat de fineer van het bovenblad, de print is slecht ,er springen stukjes af en het "hout"splijt. Mijn dochter heeft dit gemeld bij per sempre toys en die bieden alleen aan dat ze de onderdelen vernieuwen. Voor een keukentje van € 159,= een slechte zaak. Ten eerste moeten wij het weer uit elkaar halen en maar wachten totdat de onderdelen binnenkomen. Wij willen een nieuw keukentje of het geld terug. Men zegt dat we geen recht hebben op herroeping. Maar ik herroep naar mijn mening niet ik wil een degelijk product.

Met vriendelijke groet Sylvia Broekmeulen

Ik wil of een nieuw keukentje of mijn geld terug, maar geen onderdelen vervangen. Heb ook contact gehad met Kidkraft amsterdam 020-3058620 (Lisa) en die verwijst mij weer naar Persempre toys

persempretoys.nl
    Geachte heer Baars,

Excuses voor de verlate reactie. Om zorgvuldig met uw klacht om te gaan hebben wij contact opgenomen met de juristen van webshop keurmerk. Per Sempre Toys is daarbij aangesloten.

Zij brachten de volgende nuance aan in de situatie:
    “Op basis van de nieuwe wetgeving heeft een koper het recht het product te retourneren. Een verkoper heeft het recht het product na ontvangst op schade te beoordelen en die in rekening te brengen.”

Ik ben me bewust dat dit de situatie niet geheel oplost maar brengt in ieder geval duidelijkheid over de juridische status.

De reden voor ons standpunt was dat onze klanten een nieuwe en geen eerder geassembleerde keuken willen. Met de input van webshop keurmerk zou het een oplossing kunnen zijn het keukentje terug te sturen naar Kidkraft en hen de waarde vast te laten stellen.

Blijft nog steeds de optie open om de beschadigde onderdelen te vervangen.

Ik hoor graag van u.

I: www.persempretoys.nl
    SB
    Geachte mevrouw Janssen,

Bedankt voor uw reactie.

Wat mij verbaast is dat u aangeeft dat wij inderdaad gelijk
    Hebben en recht hebben om d
    Het keukentje terug te sturen. Tegelijkertijd meldt u dat de verkoper het recht heeft om de schade te verrekenen met de klant. Niet wij leveren iets met een klacht maar dat doet u als vertegenwoordiging van Kidkraft. U laat weten dat klanten geen prijs stellen op een geassembleerde keuken. Dat is onjuist, wij hadden dit graag gehad. Los het goed op!

Ook een klacht indienen over persempretoys.nl?