Klacht Personalbodyplan.com: FAILLIET - KRIJG GELD NIET TERUG

Anoniem

Binnen de wettelijke bedenktermijn heb ik aangegeven mijn bestelling te annuleren. Na bevestiging van annulering kreeg ik een mail dat terugstorting van het geld 30 dagen (!) zou duren. Ongekend lang. Na 30 dagen stond het geld nog niet op mijn rekening. Ik heb herhaaldelijk gebeld en gemaild maar kreeg ze telefonisch nooit te pakken, per mail reageren ze sporadisch en inhoudelijk onvolledig en naar ontevredenheid. Het is echt om wanhopig van te worden.. en nu blijken ze failliet. NEEM ALSJEBLIEFT NIKS AF BIJ DIT BEDRIJF!!!!!

Geld direct terugstorten. Ik wacht hier al 2 (!) maanden op.

Personalbodyplan.com
    Hi Selin,

We hebben elkaar zonet telefonisch gesproken om de situatie te bespreken. Dank dat je hiervoor open stond. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en de ontstane situatie. Zoals je vast begrijpt hebben ook wij dit nooit gewild. Fijn dat we daarom zonet telefonisch over een oplossing gesproken hebben.

Je hebt op 14 mei 2022 drie abonnement afgesloten bij Personal Body Plan en het abonnementsgeld voor alle drie in 1 keer voldaan:
    - Een 18 maanden Original abonnement
    - Een 12 maanden Original abonnement
    - Een 6 maanden Original abonnement

Nu is het natuurlijk begrijpelijk dat je niet met 3 abonnementen tegelijkertijd kunt starten en dat je die eerste twee binnen de wettelijke termijn van 14 dagen hebt opgezegd. Uiteindelijk heb je (helaas) ook het abonnement waar je initieel mee zou starten (het 6 maanden Original abonnement) ook binnen 14 dagen opgezegd.

Op 16 mei heeft een oud-collega jou toegezegd dat je de bedragen binnen 30 dagen gerestitueerd zou krijgen. Op 14 juni 2022 is echter het faillissement uitgesproken, waardoor deze restitutie helaas nooit is kunnen voldoen. We hebben je hiervoor doorverwezen naar de curator.

Nu begrijpen we uiteraard dat het enorm vervelend is voor jou. Gelukkig hebben we op 15 juni 2022 meteen een doorstart kunnen maken met extra investeerders, waardoor Personal Body Plan door kan gaan met een mooi toekomstperspectief.

Voor onze members is er niets veranderd; zij hebben altijd gewoon gebruik kunnen blijven maken van de Personal Body Plan app en contact houden met hun Personal Body Coach. Uiteraard is dat ook nu nog het geval.

Daarom hebben wij jou vanuit de nieuwe entiteit aangeboden om opnieuw te starten met je plan. Wij bieden jou hiervoor een couponcode aan voor het reeds voldane bedrag van je laatste maand. Hierbij willen we bij je aangeven dat dit aanbod nog steeds staat. Voor de eerste twee abonnementen heb ik je telefonisch (en per e-mail) al een oplossing geboden waarmee je akkoord bent gegaan.

Uiteraard denk ik graag met je mee over een nieuwe start met je Personal Body Plan in combinatie met wat je tot dan toe al bereikt hebt en wat op dat moment passend is voor jouw situatie.

Nogmaals, onze oprechte excuses voor de ontstane situatie. Goed dat we elkaar telefonisch al even gesproken hebben.

Ook een klacht indienen over Personalbodyplan.com?