Opgelost door Personalfiets.nl: Besteling niet uitgevoerd.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 494123
Gebruiker
Bert Faber
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Op 9-8-2020 heb ik bij personal fiets een fietsspiegel besteld en tot op heden niets ontvangen.

De oplossing

Bestelling uitvoeren.

6 reacties

  1. Auteur
    Personalfiets.nl
    Datum
    Beste E.J. Faber,

    Bedankt voor het bericht aan PersonalFiets.

    Wat vervelend om te lezen dat u de bestelling niet heeft ontvangen. Ik heb het even voor u gecontroleerd en zie inderdaad dat er een fout is ontstaan bij de leverancier. De leverancier heeft hierover niets laten weten, waardoor wij u hierover niet hebben kunnen berichten.

    Uiteraard is het vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen en dat willen we voor u oplossen door nogmaals de bestelling naar u te sturen.

    Met vriendelijke groet,

    Team PersonalFiets
  2. Auteur
    Bert Faber
    Datum
    Ik wacht af hoe het verder gaat. Het probleem is voor mij niet opgelost, maar er wordt aan gewerkt.
  3. Auteur
    Bert Faber
    Datum
    Nog steeds niets gehoord of ontvangen.
  4. Auteur
    Bert Faber
    Datum
    Ik weet totaal niet of ik de fiets spiegel ooit krijg terwijl ik wél betaald heb.
  5. Auteur
    Bert Faber
    Datum
    Nog steeds niets ontvangen en klacht niet opgelost op 20-11-2020.
  6. Auteur
    Bert Faber
    Datum
    Nog steeds niet afgehandeld, geen spiegel ontvangen, geduld raakt zo langzamerhand op.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bert Faber
Datum
Uiteindelijke oplossing
De spiegel ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Personalfiets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen