Klacht Personalfiets.nl: zie boven.

GoedeEsdoorn#713

vorige week handschoenen gekocht bij PersonalFiets die zogenaamd afgeprijsd waren van € 50,00 naar € 25,00 en dat liep dan af in dagen, minuten enz. maar na het `aflopen` ging het gewoon weer opnieuw starten,
nu zag ik ze bij Bol.com voor slechts € 6,99!!
ik heb ze 1x aangetrokken, zouden zogenaamd fantastisch zijn tegen de kou, gevoerd, bla bla, WAARDELOOS, steenkoud!!
je kunt ze wel terugsturen, maar ik vertrouw die hele PersonalFiets voor geen `cent` meer want ik vermoed dat je geld ook niet teruggestort gaat worden.
ze zijn telefonisch niet bereikbaar, is al zééér vreemd, zogenaamd 24/7 bereikbaar, na 5 dagen werd ik eindelijk pas teruggemaild. veel slechte reviews over deze zaak ook gelezen. zat ook geen factuur bij de handschoenen.

retourneren plus retour-portokosten voor hun rekening.

Personalfiets.nl
    Beste Spoorendonk,

Wat jammer dat u deze ervaring heeft met onze webshop. U heeft het recht de bestelde artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. De retourkosten hiervoor zijn voor u, aangezien wij verreweg de meeste klanten blij kunnen maken met het betalen van de oorspronkelijke verzendkosten in plaats van eventuele retourkosten. Wanneer wij uw retourzending ontvangen verwerken wij deze binnen 2 werkdagen.

We zien uw retour tegemoet en willen dit uiteraard op een goede manier afronden.

Team PersonalFiets

Ook een klacht indienen over Personalfiets.nl?