Opgelost door PersonalShop.com: Bedrag van retourzending na 3 maanden nog niet teruggestort!

content Opgelost
Babs#133

Ik heb op 28 mei 2018 een bestelling ontvangen, die op dezelfde datum via creditcard werd geïncasseerd.
Op 3 juni heb ik alle goederen teruggestuurd, maar tot op heden mijn geld niet retour ontvangen.

Zo spoedig mogelijk het bedrag terugstorten!

PersonalShop.com
    Beste klant, wij hebben het tegeod op 14.06.2018 verwerkt. Het is terug op uw creditcard gestort. Gelieve even naarkijken, het had in week 25 zeker op uw creditcard moeten zijn. Als niet horen we dat graag, dan is er iets spoorloos geraakt. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten uw Personalshop Klantendienst
    Babs#133
    Ik heb op 17-09-18 gereageerd op de mail van Personalshop dat het bedrag niet op de creditcard is teruggeboekt. Daarna niets meer vernomen.
    Babs#133
    Ik heb inmiddels na enig speurwerk in mijn mails m.b.t. online bestellingen ontdekt dat het geld niet op onze creditcard is teruggeboekt maar op onze betaalrekening.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Babs#133
Terugstorting op onze rekening courant!

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?