Opgelost door PersonalShop.com: Bedrag van retourzending na 3 maanden nog niet teruggestort!

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 322657
Gebruiker
Babs#133
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 28 mei 2018 een bestelling ontvangen, die op dezelfde datum via creditcard werd geïncasseerd.
Op 3 juni heb ik alle goederen teruggestuurd, maar tot op heden mijn geld niet retour ontvangen.

De oplossing

Zo spoedig mogelijk het bedrag terugstorten!

3 reacties

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Beste klant, wij hebben het tegeod op 14.06.2018 verwerkt. Het is terug op uw creditcard gestort. Gelieve even naarkijken, het had in week 25 zeker op uw creditcard moeten zijn. Als niet horen we dat graag, dan is er iets spoorloos geraakt. Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten uw Personalshop Klantendienst
  2. Auteur
    Babs#133
    Datum
    Ik heb op 17-09-18 gereageerd op de mail van Personalshop dat het bedrag niet op de creditcard is teruggeboekt. Daarna niets meer vernomen.
  3. Auteur
    Babs#133
    Datum
    Ik heb inmiddels na enig speurwerk in mijn mails m.b.t. online bestellingen ontdekt dat het geld niet op onze creditcard is teruggeboekt maar op onze betaalrekening.
    Mijn oprechte excuses voor het ongemak.


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Babs#133
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terugstorting op onze rekening courant!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen