Klacht PersonalShop.com: Geen bericht ontvangen over eventueel niet kunnen leveren van mijn bestelling.

Klachtnummer
# 302133
Gebruiker
Jacobus2018
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Lange levertijd, geen bericht over mogelijk niet kunnen leveren.

De oplossing

Antwoord en opgave wanneer mijn bestelling geleverd kan worden.
Met vriendelijke groet,
C. J. van der Gaag

2 reacties

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Beste klant, we hebben tot op heden van u geen bestelling ontvangen. De laaste beweging op uw account was in october 2017. Hoe heeft u de bestelling geplaats? Uw Personalshop-Klantendienst
  2. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Beste klant, het pakket zal eind deze week bij u afgeleverd worden. Normal gesproken duurd het 5-7 dagen omdat wij in Oostenrijk gezeteld zijn moet het pakket eerst naar Nederland gebracht worden. De track en tracenummer hebben we u te ge mailt, via uw klantenaccount. Uw Personalshop-klantendienst.

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen