Klacht PersonalShop.com: geen retouradres

Klachtnummer
# 402119
Gebruiker
sophia en wilco
Datum
2 reacties

Details

Klacht

wil een bestelling omruilen/retourneren voor een andere formaat. inmiddels al tig keer geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar dat lukt niet, heb namelijk geen retourlabel. lange wachttijden aan de telefoon en zelfs doorverbonden (per ongeluk?) met hun kantoor in Oostenrijk. het kledingstuk ligt hier nog en we weten niet wat we verder kunnen doen.

Gewenste oplossing

een retouradres geven en beter communiceren

2 reacties

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht.
    U ontvangt van de DHL een retourlabel, via de post. Heet duurd een week.
    Gelieve deze op het pakket plakken en bij de Postnl of DHL afgeven. Ons excuus dat u ons niet kon berijken, het is momentel zo druk bij ons, dat de wachttijden aan de lijn enorm oplopen. Als u een omruil wenst horen ij dat graag via email of telefonisch. In de ochtend en savonds vanaf 17.30 uur is het mestal rustiger aan de lijn. Uw Personalshop Klantenservice
  2. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Geachte klant, Hartelijk dank voor uw bericht.
    U ontvangt van de DHL een retourlabel, via de post. Heet duurd een week.
    Gelieve deze op het pakket plakken en bij de Postnl of DHL afgeven. Ons excuus dat u ons niet kon berijken, het is momentel zo druk bij ons, dat de wachttijden aan de lijn enorm oplopen. Als u een omruil wenst horen ij dat graag via email of telefonisch. In de ochtend en savonds vanaf 17.30 uur is het mestal rustiger aan de lijn. Uw Personalshop Klantenservice

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen