Opgelost door PersonalShop.com: Geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59792
Gebruiker
Patricia
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Een jas teruggestuurd en vervolgens een mail gestuurd, dat ik het geld terug gestort wil hebben en niet bij hun wil laten staan. Het zou binnen 14 dagen overgemaakt worden.
Tot op heden niets.... op een mail wordt niet gereageerd, telefonisch niet bereikbaar.

De oplossing

Per direct mijn aankoopbedrag terug gestort en ik wens verder op geen enkele manier meer contact met dit bedrijf, dus geen mails en brochures meer toe gestuurd!

4 reacties

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Is afgehandeld!
  2. Auteur
    Patricia
    Datum
    Kunt u mij aangeven hoe de klacht is afgehandeld? Het is inmiddels zo lang geleden, dat ik het even "kwijt" ben. Heeft u het bedrag teruggestort en zo ja wanneer en op welke rekening?
  3. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Geachte mevrouw Ten Dolle,

    Het bedrag van EUR 45,89 is op 14-05-14 overgemaakt op rekeningnummer NL24 RABO 0380 2643 58.

    Met vriendelijke groet,

    D. Hunneman
    Klantenservice Personalshop
  4. Auteur
    Patricia
    Datum
    Prima afgehandeld. Dank u wel!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Patricia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen