Klacht PersonalShop.com: Ik koop kleding het liefst zelf in een winkel

Klachtnummer
# 320322
Gebruiker
Stouten
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb meer dan een jaar geleden u per post en ook via deze website gevraagd mij uw gids niet meer te sturen. Heeft niet geholpen. Ik koop al jaren mijn kleding in betere herenmode-zaken. Bovendien moet online gekochte kleding vaak
worden geretourneerd, kleur valt tegen, de maat past niet etc.
Spaar geld uit door de gids niet meer te sturen.
hbrouwer27@ziggo.nl

De oplossing

nvt

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Beste klant,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Wij hebben toen de informatie gekregen dat u geen newsletters meer wenst te ontvangen.


    Wij hebben nu uw verzoek verwerkt en de toezending van de catalogus ook stopgezet.

    Daar wij reeds gedrukte catalogi niet kunnen onderscheppen, zal het opgegeven adres de catalogus waarschijnlijk nog één tot driemaal ontvangen, onze excuses hiervoor.

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen