Opgelost door PersonalShop.com: ik krijg geen bestelling toegezonden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 136237
Gebruiker
M
Datum
2 reacties

Details

De klacht

2 oktober 2015 een grote bestelling gedaan, daarna een brief ontvangen van Personal Shop met de mededeling dat het een grote bestelling betrof en daarom achteraf betalen niet mogelijk was: het volledige bedrag diende meteen overgemaakt te worden voordat de bestelling kon worden toegestuurd.
Heb telefonisch contact gezocht en met de medewerker afgesproken dat er een gedeelte van de bestelling zal komen en achteraf betalen mogelijk was. Als dat zou zijn afgehandeld en betaald, de volgende deel-bestelling toegezonden zou worden.
Tot op heden 2 november 2015 niets ontvangen en ik krijg vandaag telefonisch geen contact.

De oplossing

graag levering van de bestelde goederen volgens afspraak

2 reacties

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Telefonisch contact met klant gehad.
  2. Auteur
    M
    Datum
    telefonisch een en ander besproken, en wacht nu de eerste levering af

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?