Opgelost door PersonalShop.com: Ik wilde schoenen bestellen via de catalogus maar de prijs was niet het zelfde als in de catalogus.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 419167
Gebruiker
Jannes Hoving
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben niet goed geholpen. Prijzen via de site en Catalogus zijn niet het zelfde.

De oplossing

Mijn order uitvoeren zoals op de bestelbon staat. Geen hogere prijs.

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer/Mevrouw,

    Wij hebben reeds contact met u opgenomen per mail. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag!

    Personalshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jannes Hoving
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog niets gehoord, wacht het nu maar af.Pakket ontvangen en direct weer terug gestuurd. Kon mijn gelijk niet krijgen en heb gezegd het pakket direct terug te sturen. Fijn dat U zo snel was over de klacht.Laat het nu verder rusten.Bedankt voor de hulp.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen