Klacht PersonalShop.com: lek in slang

Klachtnummer
# 162278
Gebruiker
hendrik
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vorig jaar een tuinslang gekocht. Oprolbaar. Werkte goed een seizoen. Bij opnieuw aansluiten in maart bleek de slang lek en dus niet meer bruikbaar. Graag een nieuwe goede slang of geld retour. Geprobeerd zelf uit te vinden waar het lek zit, doch niet mogelijk.

Gewenste oplossing

Graag een nieuwe slang of geld retour.

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Geachte heer Metz,

    Het spijt ons dat de slang stuk is gegaan. U heeft 2 jaar garantie dus we zullen u het aankoopbedrag terugstorten.

    Zou u ons uw IBAN willen doormailen naar: klantenservice@personalshop.com? U kunt dit uiteraard ook telefonisch doen onder nummer 0800-0203377.

    Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Personalshop

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen