Opgelost door PersonalShop.com: Nog geen etiket binnen 1 week ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 363030
Gebruiker
Elly1956
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 18 april gebeld voor een retouretiket. Heb tot op heden niets ontvangen. Zo kan ik mijn pakket niet binnen 14 dagen retourneren. Betaal dus geen boete.

Gewenste oplossing

Dit zo snel mogelijk opsturen zodat ik mijn pakket kan terugsturen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer-Mevrouw,

    Uw retourticket is verstuurd Maar wij begrijpen dat u niets ontvangen heeft. Natuurlijk sturen wij het nogmaals op.

    Wij vermerken daarnaast op uw account dat de retourzending iets langer op zich laat wachten.

    Met vriendelijke groet,
    Personalshop

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen