Opgelost door PersonalShop.com: Onbereikbaar en foute rekeningen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 394166
Gebruiker
Christofeer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een uur aan de telefoon wordt nog steeds de telefoon niet opgenomen. Zeer irritant bandje: "Even geduld, "bla bla". Waardeloos.

Probleem met bestelling: op de rekening ineens hogere prijzen dan in de folder.
Broek in folder € 47.99 en op de rekening € 59,99

Daarover een mail gestuurd, maar nog geen antwoord.
Als ook zo lang duurt als het niet opnemen van de tekefoon, heb ik weinig vertrouwen neer in dit bedrijf !!

De oplossing

Bereikbaarheid verbeteren en een correcte rekening sturen.

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer-Mevrouw,

    Wij hebben per mail contact met u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Personalshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Christofeer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt contact opgenomen met het hoofdkantoor. Resultaat is nog onduidelijk en afwachten. Inmiddels blijkt, dat de prijzen verhoogd waren een een nieuwe folder. Wel korting ontvangen. In redelijkheid opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen