Klacht PersonalShop.com: Terugbetaling 133,88 euro's

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 284621
Gebruiker
Theo Slippens
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 23 november 2 paar schoenen bij U besteld. Deze heb ik 3 december mogen ontvangen. Wij vonden het mooie schoenen, maar ik kon ze heel moeilijk aankrijgen, omdat ze nog stug zijn. Ik ben 81 jaar en dan gaat vhet een en ander wat moeizaam. Daarom heb ik deze schoenen 4 december weer naar U teruggezonden. Het is nu 12 december. Ik heb 23e 133.88 euro's betaald. Wanneer mag ik hopen mijn betaling weer terug te mogen ontvangen?

Gewenste oplossing

Graag z.s.m. terugbetaling a.u.b.. Mijn dank.
Geboden oplossing
Zal spoedig worden overgemaakt. Tot op heden nog NIETS gezien
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant, Ons bedrijf bevindt zich in Oostenrijk en voordat wij het artikel binnen hebben en de retourzending verwerkt is kan het ca. 15 werkdagen duren. We gaan u meteen contacteren. Met vriendelijke groeten, Personalshop Klantenservice.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen