Klacht PersonalShop.com: Wat is dat voor een bedrijf ???????????

Skypy

Op 29 07 20019 een klacht ingediend van Personal shop :BIJ KLACHTENKOMPAS.NL jullie hebben contact gehad , volgens personal shop was alles opgelost .Maar het trieste van het verhaal is dat er niets is opgelost , sterker nog heb nooit gehoor gehad en zij hebben niets geleverd al die tijd maar KRIJG WEL EEN AANMANING van hun of ik even wil betalen. dan zal ze het geld via de rechter moeten gaan halen [ Wat niet geleverd is hoef ik niet te betalen. eis; zwart op wit uit register van aanmaningen.

Zijn excuus aanbieden en zorgen DAT IK ZWARTOP WIT KRIJG UITSRIJVIND AANMANINGEN.

PersonalShop.com
    Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht. Ons excuus voor het ongemak. Wij hadden in de zomer problemen met DHL, wij hadden toen contact met u. Langzaam aan komen deze verdwaalde pakkjes bij ons weer binnen. Wij hebben het uwe op 21.11.2019 terug gekregen en geboekt. Dus uw account staat nu weer op nul. U ontvangt via uw email deze bevestiging. Wij danken u voor uw begrip en wensen u een fijn weekend toe.Uw Personalshop Klantenservice
    Skypy
    Is dit alles wat die maatschappij te zeggen heef t naar al deze onwaarheden . ik vind dit wel erg goedkoop waar zij zich mee afmaken Ik neem hier geen genoegen mee. Ik eis dat dit persoon uitgepraat moet worden . Zo niet dan gaat ik de media wel opzoeken . Zij hebben mijn telefoon nummer .tenslotte als je zo met klanten omgaat dan vraag je om je ondergang.
    PersonalShop.com
    Beste klant, wij hadden gisteren met u gebelt. Wij hebben ons excuus aangeboden, u vond dat niet genoeg.Uw Personalshop Klantenservice

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?