Opgelost door PersonalShop.com: Zeer slechte ervaring met bestelling en afhandeling van retouren en klachten.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 424074
Gebruiker
Margaretha
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen,
Ik ben DIEP ,DIEP teleurgesteld in de gang van zaken bij Personal Shop.
Ondanks de belofte dat ik direkt in 2020 bericht zou krijgen over de terugbetaling heb ik nog Steeds niets vernomen.
Daarom voor de laatste maal een opsomming van de feiten.
12-8 Bestelling
-betaling via Ideal
- 13-8 Bevestiging 06049614
-Augustus en September diverse malen gebeld over de bestelling maar dat werd afgedaan met het flauwe excuus dat er alleen maar problemen waren bij DHL
-28-9 Na bijna 2 maanden eindelijk aflevering.
- 7-10 retouretiket aangevraagd en hr afritsbroek olijfgroen retour gestuurd
-19-10 bevestiging retourgestuurde hr afritsbroek olijfgroen
-21-10 tot mijn verbazing zelfs een betalings herinnering.
-30-10 nog grotere verbazing retourzending 3-pak hr. functionele polo
- December 2 maal telefonisch contact met de klantenservice.
Laatstste maal met Jacob met de bevestiging dat de manager met mij contact op zou nemen.
Nooit meer wat gehoord.
-30-12 Contact met klantenservice Barend Nagelkerke tot op heden niets meer vernomen.
2020 Als ik in mijn eigen bedrijf zo klachten af zou handelen zou ik geen
klant overhouden en
Failliet gaan.
Ik vertrouw op een snelle afhandeling en terugbetaling.

M.Rotteveel

De oplossing

Eindelijk eens contact opnemen ,afspraken nakomen ,terugbetaling van retourgestuurde goederen (euro 49,99)

2 reacties

  1. Auteur
    Margaretha
    Datum
    Wij wachten nog steeds op een reaktie van Personal Shop
  2. Auteur
    PersonalShop.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Meneer/Mevrouw,

    Uw aanliggen is niet duidelijk. Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice, zodat wij samen telefonisch uw probleem op kunnen lossen.

    Met vriendelijke groet,
    Personalshop

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margaretha
Datum
Uiteindelijke oplossing
servicedesk bellen-nummer werkt niet- eindelijk contact- manager ziek - aardige dame kan ook niet helpen- zaak moet naar hoofdkantoor in Oostenrijk - zullen binnen 3 dagen terugbellen. Ik ben benieuwd. Hoe moeilijk kan het zijn de fouten van een bestelling van een half jaar geleden waar van alles mee is misgegaan te herstellen?????
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over PersonalShop.com?