Klacht Personenwagens Schijndel: Auto na 5 dagen defect, bleek mee te zijn gerommeld

Ivo

Op 03-11-2015 heb ik bij Personenwagens Schijndel een Toyota Corolla Verso gekocht.

De auto vertoont de volgende gebreken: Koelwater verlies/verbruik door kapotte koppakking of gescheurde cilinderkop. Zeer waarschijnlijk gemaskeerd door een pil in de radiateur te deponeren, schriftelijk bevestigd door 2 garagebedrijven waarvan 1 Toyota dealer.

Ik ben dus mij meerdere garagebedrijven geweest en die hebben schriftelijk ook bevestigd dat de gebreken waarschijnlijk zijn gemaskeerd. Heb meneer eerst via mail gevraagd om een oplossing. Kreeg hier geen reactie op daarna via whatsapp gevraagd te reageren op de mail. Dat heeft hij uiteindelijk gedaan met de mededeling dat er geen garantie was en dat hij niet voor me kon doen. Ik ben er echter van overtuigd dat dit via de Nederlands wet geregeld is, garantie of niet. Vervolgens via 2 aangetekende brieven gevraagd om een oplossing. Maar meneer reageert echter nergens meer op.

Het gebrek op kosten Van Personenwagens Schijndel laten herstellen bij een andere garage of de koopovereenkomst ontbinden. Dit betekent, terugbetaling van de koopprijs en terug levering van de auto en het overhandigen van het vrijwaringsbewijs. Laatste (maar door mij niet gewenste) optie is het starten van een kort geding.

Wij vinden dat Personenwagens Schijndel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ivo
    We zijn nog niet tot een overeenstemming gekomen.

Ivo

Ook een klacht indienen over Personenwagens Schijndel?