Klacht Pet's expert: Bak niet compleet

Klachtnummer
# 328407
Gebruiker
al
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een savic reina katteba k besteld .er mist 1 vaste dichte onderbak .bedrijf gebeld mevr het kan 10 dagen duren tot u antwoord krijgt .vandaag weer gebeld met 06 nr nemen ze niet op.bel ik met onbekend nr staan ze je te woord klacht is ingediend bij reclamitatie afdeling zeggen ze .

De oplossing

Spoedig tot oplossing en serieus word genomen ik kan de bak niet e3ns optillen omdat de 2 de dichte onderbak mis zonde van mn geld en prijs

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pet's expert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pet's expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen