Klacht Pet's expert: Beloofde retour bedrag nog steeds niet op mijn rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 320494
Gebruiker
Ikke- 3
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling van 30 Euro retour gedaan op eigen kosten 10 Euro.
Ze beloven retour betaling binnen 4 werkdagen.
Helaas zijn we al een maand verder en nog steeds niks retour.
Ze hebben me zelf gebeld dat alles netjes geregeld zou worden.

De bestelling is al sinds 28 juli in hun bezit..en mijn geld al sinds 13 juli.

De oplossing

Pet's Expert moet gewoon doen wat ze beloven en behoren te doen..
Het geld retour boeken van de retour gestuurde artikelen + de beloofde vergoeding voor alle ellende.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pet's expert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ikke- 3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze kunnen nu het Pakket niet terug vinden... Ze hebben wat geld retour gestort maar niet het bedrag wat Erik Janssen (als dat tenminste zijn echte naam is) aan mij beloofd heeft. Wat een geweldige service..niet dus Ik zeg 'KOOP DAAR ECHT NIKS' Ook niet bij Zoobio, is hetzelfde bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Pet's expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen