Klacht Pet's expert: Niet ontvangen, wil geld terug

Klachtnummer
# 318799
Gebruiker
Boerjj61
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 weken geleden iets besteld, op een zaterdag.
En duurde en duurde en duurde maar.
Pas donderdag daarop kreeg ik een email.
Uw pakket wordt tussen 11.35 en 12.35 uur bezorgd.
Ik dacht hé hé eindelijk.
Maar nee hoor het kon niet bezorgd worden, er klopte 1 cijfer van de postcode niet.
En naar de straatnaam wordt blijkbaar niet gekeken ( analfabeten denk)
Ikke bellen en bellen en bellen. Naar dat geweldige bedrijf DPD. De ene was nog slomer dan de ander.
Maar goed het zou geregeld worden, ik kon hem 'smiddags ophalen bij een pick-up winkel.
Maar Nee, dus niet, maar ik had hem nodig op vakantie.
Ben inmiddels op vakantie, en nogmaals een email gestuurd naar DPD. Om ze hier in Overijssel te bezorgen. Maar totaal geen reactie.
Todat ik pas dinsdag daarop een email kreeg, dat hij bezorgd is waar hij in eerste instantie afgelopen donderdag bezorgd zou worden.
Dus in Brabant en niet in Overijssel.
Wat een ongelooflijke slechte organisatie is dat.
NOOIT, MAAR DAT OOK NOOIT MEER.

De oplossing

Wil mijn geld terug en stuur hem maar terug naar de Pets expert.
Ik bestel hier nooit iets meer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Pet's expert hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Pet's expert?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen